KIES VOOR JE TALENT ÉN JE TOEKOMST

Ga voor een studierichting die kansen biedt voor je toekomst. En maak een positieve keuze. Wil je je goed voorbereiden op verdere studie of word je liever klaargestoomd voor de arbeidsmarkt?

Hoe maak je een goede keuze?

Denk niet ‘hoog’ of denk niet ‘laag’. Of ‘zakken kan altijd later nog’. Verdrinken in de waterval? Neen, bedankt. Ook wij houden niet van ‘niveaus’. Wij houden van talent. En van jongeren (en hun ouders) die daar bewust op inzetten.

Kies voor je talent

Kies dus voor je interesses. Voor wat er in de lijn ligt van je persoonlijkheid. Ga voor je passie. En waar je plezier aan beleeft. Want motivatie is de weg naar succes!

KTA DA VINCI ZET IN OP WAT BELANGRIJK IS

• Leren leren bijvoorbeeld. En goede studiebegeleiding. Omdat niet iedereen van de eerste tel mee is.
  • Transparante communicatie, als het goed gaat. Maar ook als het minder goed gaat.
  • Korte opvolging van resultaten. Van competenties. Maar ook van motivatie. En van leerattituden, uiteraard.
  • Een krachtige en warme leeromgeving. Want dat is de basis van alles. Goed kunnen leren, kan pas als je je goed voelt op school.
  • Vernieuwend onderwijs. De hele dag op de schoolbanken? Die tijd is lang voorbij. Wij leren zelfontdekkend, actief, sociaal en betekenisvol.

Kom gerust eens langs tijdens een van onze infomomenten. Of maak een afspraak en spring eens binnen wanneer het jou past.

Klik op de studierichting waar je meer informatie over wenst. Je kan dan de inhoud + lessentabellen bekijken en downloaden.